Korzystając ze strony www.pirania-sklep.pl wyrażasz zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies.
Zapoznaj się z naszą Polityką plików cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

Reklamacje

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki . Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony.

Zwracany lub reklamowany towar należy przesłać na adres: PIRANIA Internetowy Sklep Wędkarski, ul. Konecznego 2/47, 31-216 Kraków. W przypadku zwrotu całości towaru należy dołączyć do niego otrzymany paragon fiskalny. W przypadku częściowego zwrotu należy również dołączyć paragon fiskalny, wtedy na pozostałą część towaru zostanie wystawiona nowy lub kopia paragonu fiskalnego. Gwarantujemy zwrot wartości towaru, naprawę lub jego wymianę. Klient otrzyma pieniądze przekazem pocztowym lub przelewem bankowym, o ile poda numer swojego konta bankowego. Koszt dostawy i ewentualny koszt importu na zamówienie nie podlega zwrotowi, a za odesłanie towaru płaci Klient. Brak oryginału dokumentu zakupu, brak zwracanego towaru, brak oryginalnego opakowania spowoduje nieuwzględnienie zwrotu. Przesyłki odesłane za pobraniem nie będą odbierane przez sklep.